perjantai 13. tammikuuta 2012

Perjantai ja kolmastoista päivä

Oikein hyvin sujunut perjantai, vaikka on 13. päivä. Tänään taikauskoisten mielestä olisi pitänyt olla erityisen varuillaan, ettei mitään ikävää satu. Vaarallisia perjantaipäiviä on tänä vuonna jäljellä vielä kaksi: 13.4. ja 13.7. Asian voit tarkistaa täältä: http://kalender-365.de/kalenteri.php .

Kun tiistaina 17.1. kokoonnumme toiseksi viimeiseen lähitapaamiseemme, raportoitte lyhyesti blogienne sisällöistä. Mistä asioista on kirjoitettu viime tapaamisemme (13.12.) jälkeen? Miten joulusta postattiin? Mikä kirjoitus on kerännyt eniten kommentteja? Mistä syystä? - Ne, jotka eivät vielä ole esitelleet blogiaan, kertovat myös blogiensa taustatiedot (kirjoittaja, blogin ikä, bloggaustiheys, mitä blogeja kirjoittaja seuraa eli ns. blogroll).

Mukavaa talviviikonloppua!

3 kommenttia:

  1. Pakko tulla kommentoimaan tähän koska olen syntynyt perjantai 13 pv ja äitini myös eikä mitään pahaa ole ikinä tapahtunut minulle...... : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen syntynyt 13. päivä kauan sitten, mutta päivä oli tiistai. Luku 13 on ollut minulle onnennumero:
      olen saanut sillä pieniä arpajaisvoittoja.

      Poista
  2. Viimeksi kun oli perjantai ja 13 päivä, en edes muistanut koko asiaa, enkä kiinnittänyt siihen mitää huomioita. Sinä päivänä ei tapahtunut mitään erikoista. Suoraan sanottuna en usko että perjantai 13 päivä on sen kummempi päivä kun mikään muukaan päivä.

    VastaaPoista